Întrebări frecvente

Am încercat să facem o listă cu cele mai frecvente întrebări pe care le primim despre produsele și servicile noastre. Suntem aici să te ajutăm și să livrăm flori GRATUIT în Reșița. 

Despre

Livrare

In ce orașe livrați?

Momentan livrăm doar pe raza munincipiului Reșița (inclusiv Doman, Câlnic, Țerova, Muncitoresc, Stavila). Iar în Reșița livrăm GRATUIT toate comenzile primite online. În viitorul apropiat plănuim să ne extindem raza de livrare și la localitățile învecinate precum Caransebeș, Bocșa, Carașova, Lupac, Anina sau alte localități apropiate.

Cum se face livrarea?

Livrăm cu plăcere buchetele, aranjamentele florale și cadourile la adresa, data și ora specificate de dumneavoastră. Serviciul nostru de livrare este GRATUIT în Reșița pentru toate comenzile primite online. Echipa noastră promite să livreze în 4 ore de la confirmarea comenzii sau la ora indicată de dumneavoastră pentru comenzile înregistrate cu o zi în avans. Cu toate acestea, trebuie să luați în considerare posibilitatea ca anumite condiții, precum traficul intens, condițiile meteo nefavorabile sau perioada aglomerată a sărbătorilor, să influențeze durata livrării.

Vă recomandăm să plasați comanda cu suficient timp înainte pentru a evita eventualele întârzieri în livrare și pentru a asigura sosirea cadourilor la destinație la data și ora dorită.

În cât timp se livrează o comandă plasată pe site?

Chiar suntem o echipă mică, noi suntem cei care suntem și în magazin cât și cei care facem livrarea. Dar promitem să livrăm in 4 ore orice comandă plasată pe site cu livrare GRATUITĂ în Reșița.

Livrați duminica? Dar în timpul sărbătorilor?

Da, livrăm și în weekend, în timpul programului de lucru (L-S: 8-20; D: 8-14).

În timpul sărbătorilor importante precum Valeentine’s Day, Dragobete, 1 și 8 Martie, Florii, Ziua de Paște, Sf.Maria, Începutul anului școlar, Crăciun, Anul nou, ne rezervăm dreptul de a închide lista de comenzi atunci când ajungem la suprasaturație. Lista de comenzi funcționează pe principiul primul venit, primul servit. Suntem o echipă micuță și vrem să onorăm cu suflet și cu atenție fiecare comandă pe care o primim. 

De aceea vă recomandăm să plasați comanda cu suficient timp înainte pentru a evita eventualele întârzieri în livrare și pentru a asigura sosirea cadourilor la destinație la data și ora dorită.

Sunt anunțat despre efectuarea livrării?

Veți fi notificat prin sms imediat după înmânarea buchetului, aranjamentului sau cadoului floral.

Pot primi o poză cu buchetul sau aranjamentul floral comandat?

Da, înaintea livrării trimitem fotografia produsului pe WhatsApp la numărul de telefon al expeditorului în mesajul de comandă.

Ce se întamplă dacă persoana destinatară nu e găsită la adresa de livrare?

La efectuarea comenzii online, aveți posibilitatea de a selecta intervalul orar preferat pentru livrare, astfel încât să corespundă momentului în care destinatarul se află la adresa indicată. Dacă nu alegeți un interval orar specific, livrarea se va realiza pe parcursul zilei specificate în formularul de comandă.

În situația în care destinatarul nu se află la adresa de livrare la momentul livrării, avem următoarele opțiuni:

  • Livrarea către o altă persoană la aceeași adresă: Curierul nostru va livra florile altei persoane prezente la adresa specificată, de exemplu, unui membru al familiei sau unei rude, care va semna în semn de primire, conform cartonașului de livrare.
  • Reprogramarea livrării: O altă opțiune este reprogramarea livrării buchetului sau aranjamentului floral pentru o altă dată sau oră, stabilită de comun acord cu dumneavoastră sau cu persoana destinatară. În acest caz, costurile pentru a doua livrare vor fi suportate de către client.

despre

Comanda online

Cum plătesc?

Ca modalitate de plată puteți plăti online simplu și ușor 

  • cu cardul tău de credit sau debit Visa, Mastercard, Maestro, American Express, and UnionPay 
  • printr-un singur click cu ApplePay sau Google Pay

Vreau ca numele meu să fie anonim la livrare, se poate?

Sigur, trebuie doar să menționezi asta în căsuța pentru mesaj.

despre

Produsele nostre

Se pot comanda flori funerare online?

Da. Oferim o gama variată de coroane funerare din flori naturale în burete umed. Livrarea pentru aceste aranjamente o putem face ori la domiciliu ori la o altă adresă solicitată (capelă). Putem realiza și buchete funerare, aranjamente funerare pentru vas, aranjamente funerare pentru sicriu, jerbe, și alte aranjamente funerare florale.

Contactează-ne

despre

Serviciile noastre

Care este programul de lucru?

Primim comenzi de luni până sâmbătă, între orele 8 - 20, iar duminica, între orele 8 - 14. Serviciul de livrare este disponibil în fiecare zi conform programului magazinului fizic.

Se poate emite factură?

Bineînteles! Putem emite factura atât pe persoană fizică cât și pe persoană juridică. Factura se emite automat și se trimite împreună cu emailul de confirmare a comenzii pe adresa de email a expeditorului din formularul decomandă.

Doriți să aflați mai multe despre produsele și serviciile oferite de mentha? 

Echipa noastră vă va oferi cu plăcere toate detaliile solicitate și vă stă la dispoziție pentru a vă ajuta să realizați comenzi sau să aflați mai multe despre produsele și serviciile noastre.

Scrie-ne pe WhatsApp

pe numărul 0743 886 059

Trimite-ne un mail

mentha.resita@gmail.com

Urmărește-ne pe social media

Instagram Facebook Pinterest

Hai în magazin!

Bulevardul Republicii 13 (Complex Victoria), Reșița, România